Direktlänk till inlägg 9 november 2010

Tiden går

Av mammastrollungar - 9 november 2010 10:15

Fy vad tiden går fort.igår blev Texas 5 månader vart tog den tiden vägen??

Minns dagen då han föddes.minns hur nervös jag var efter som gubben åkte till stockholm och jobbade samma dag som de satte igång men allt löste sig ändå när man ha världens underbaraste mamma som tog hand om barnen och kompis som åkte med mig.


Idag är det en lung dag här hemma bara jag och Texas hemma då dom större barnen är på skolan/dagis,ska passa på att städa undan lite och ta reda på lite tvätt..blir en hel del tvätt då man har en lite dotter som ha fått dille på att byta kläder hundra gånger om dagen

nej nu är det en liten som behöver gå å sova

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammastrollungar - 10 februari 2011 14:38


Har haft min värsta helg helg någonsin! Började redan på Torsdag då min minsta blev hängig.snorig hosta och feber åkte in till barnmotagningen där man skrev ut host medecin..tyckte väll inte att det blev så mycket bättre men tänkte att jaja de går ...

Av mammastrollungar - 4 februari 2011 22:24

Tänk att för snart 8 månader sedan låg du på min mage å va alldeles ny :) Och från att ligga helt hjälplös på filten till att kunna le skratta rulla runt,sitta helt själv,vinka och idag kröp han för första gången (stolt mamma) 3 små tänder har titt...

Av mammastrollungar - 27 januari 2011 16:27


Min älskade lilla 7 månaders är ett magbarn... tror inte att nån som inte har ett eget magbarn kan förstå hur kämpigt vi har det här hemma.Det hela börjaden då T var 2 veckor gammal med att han inte ville bajsa å de gick en vecka å de hände fortfar...

Av mammastrollungar - 10 januari 2011 15:00

Det va ett tag sedan jag skrev här nu men de har varit så himmla mycket nu med barnen och jul å allt...   I Lördags var jag och Tindra och H iväg till Sundsvall och var modell för en dag. Man fick en gratis sminkning och en fotografering på 60 ...

Av mammastrollungar - 12 november 2010 19:49

Idag har de varit fullt upp.. Storstädning i lungn  å ro medans gubbe tog barna med sig å åkte iväg. Födelsedagsmidda/farsdagsmidda för pappa som är här  å hälsar på. Som vanligt härjar han upp barna till max tills dom blir helt tokiga så fick ...

Presentation


Det här är bloggen om mina barn och mitt liv som fru och mamma och våran vardag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards